22 lutego 2013

24. Giraffka


Bo tak. Bo jestem w dobrym humorze!

Czekałam z tym postem, bo czekałam na odzew od jednej zamawiającej, ale tydzień to chyba wystarczająco, prawda? Jeśli jest zainteresowana, mogą się odezwać, a jeśli nie - za równo kolejny tydzień szablon powędruje do wolnych. No, to tyle w tym temacie.

Tak w ogóle... zdałam dzisiaj prawo jazdy xD za drugim razem, no dobrze, szkoda, że nie za pierwszym, ale za pierwszym byłam zdenerwowana, podpaliłam się i tak wyszło. A teraz zdałam i za dwa tygodnie będę miała prawko! Jezu, cieszę się, jakbym znowu miała osiemnaście lat^^

Właśnie dlatego dzisiaj ta notka. Bo tak! I zamierzam znowu przyjmować zamówienia. Właśnie dlatego, że mam dobry humor!

A skąd tytuł? Ano z jednego szablonów, które wykonałam na zamówienie. Jestem z niego szczególnie dumna, bo jest kompletnie nie w moim stylu. A co może być lepszego niż wychodzenie poza style, prawda?


Zamówienie dla Emilyanne.

Właśnie o tym szablonie mówię. Jak Wam się podoba?;)


Zamówienie dla Cyzi.


Zamówienie dla Lietty.

Właśnie ta zamawiająca do tej pory się do mnie nie odezwała, a szkoda, bo jestem całkiem zadowolona z szablonu. Jest taki... odrobinę inny.


Zamówienie dla Nyoty.


Zamówienie dla Semper, wersja pierwsza.


Zamówienie dla Semper, wersja druga.

Najsłabsza. Kolory są tragiczne.


Zamówienie dla Semper, wersja trzecia.

Układ tła miał być nieco inny, bardziej mi się podobał, ale cóż... nasz klient, nasz pan:)


Zamówienie dla TheSunshine.

Drugi w tej notce z Amandą. I ten też nawet lubię.

A na koniec chcę Wam pokazać szablon, z którego jestem szczególnie dumna - szablon z mojego prywatnego, literackiego bloga. Wiem, nie jest specjalnie skomplikowany, a przynajmniej nie wygląda, ale uwierzcie - spędziłam mnóstwo czasu nad kodami CSS;)


Szablon na Negatyw szczęścia.

Ze względu na dobry humor, o którym wspominałam na początku, zmieniam plany. Miałam nie przyjmować, ale co tam - przyjmę trzy zamówienia spośród pierwszych pięciu zgodnych z regulaminem!

Całuję!

50 komentarzy:

  1. Pisałam w propozycjach, ale co tam, może Ci się spodoba na zamówienie i wykonasz, dlatego... :)

    szuflada
    adres bloga: kociolek-amortencji.blogspot.com
    tematyka: ff Potterowski (Dramione)
    Na szablonie chciałabym, żeby znalazł się Tom Felton i Emma Watson. Tutaj pozostawiam Ci wolne pole do manewru, wiem, że jak sama musisz szukać zdjęć to to zajmuje więcej czasu, ale jestem gotowa poczekać no i zdecydowanie wolę zdać się na Ciebie, czuję, że mnie nie zawiedziesz. Ale bardzo Cię proszę - postaraj się znaleźć dobre zdjęcia Emmy w krótkich włosach. Jeśli nic takiego nie będzie Ci pasować to już pal licho, niech będzie co ma być. :) Kolorystyka ciemna. Nie szarości, nie czerń, ale taki ciemnoniebieski, fioletowy... Coś w ten deseń, takie kolory mi najbardziej odpowiadają i tak jak mówisz w regulaminie - większa szansa, że szablon mi się mega spodoba. Chciałabym żeby układ był z trzema kolumnami, strony na górze i nagłówek się przewijał. No taki typowy, jak Ty na przykład masz u siebie na Utraconym Celu albo ja na sztormie, tylko że z trzema kolumnami. XD Albo nawet na kociołku możesz podpatrzeć o co mi chodzi, bo tam akurat mam taki szablon. W tle nagłówka może też się znaleźć jakiś korytarz Hogwartu czy coś. Napisy? Poproszę ten z belki :) Nie chcę niczego anglojęzycznego.
    To chyba tyle. Lecę dodać Cię do linków i czekać na odpowiedź. :)

    PS Jutro napiszę co myślę o Twoich szablonach, bo muszę lecieć, ale naprawdę - ten na Negatywie to niszczy, podoba mi się jak się zabawiłaś z CSS. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z żyrafką już widziałam, ale jeszcze nie miałam okazji, żeby osobiście Ci powiedzieć: ZAJEBISTY. Naprawdę. Normalnie rozwaliłaś system. Ten obrazek jest świetny, fajna koloryzacja, tło pod bloga również, no CUDO. :3 Chyba najlepszy z tej notki. XD
      Dla Cyzi jest ładny, aczkolwiek moim faworytem nie jest. Ale dlaczego to nie mam pojęcia. XD Jako całość jest dobry i w sumie pasuje do niego ta kolorystyka, tyle że akurat nie jest moją ulubioną. No i ładne zdjęcia!
      Dla Lietty jest... specyficzny. Chyba po raz pierwszy widzę u Ciebie taki szablon. Tylko że ta dziewczyna z nagłówka mi się nie podoba i tekstury, ktorych użyłaś. Chociaż ogólnie nie jest źle.
      Dla Nyoty - RÓWNIEŻ ŚWIETNY! Serio, pamiętam jak bez przerwy robiłaś z nieruchomym tłem szablony, a teraz robisz takie normalne i nie mogę od nich wzroku oderwać. *.* Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Świetne zdjęcia, kolory też, piękny!
      Z tych dla Semper najbardziej podoba mi się pierwszy; na tych dwóch kolejnych to nie ma Emma Stone, prawda? I chyba dlatego w tym leży problem. Na pierwszym wszystko ma swoje miejsce, tworzy jakąś spójność, chociaż te kolory to podobne do szablonu Cyzi, ale podoba mi się, no. Chociaż Emma ma lepsze zdjęcia. W tym drugim to tak, masz rację, najsłabszy. Zdjęcie tej dziewczyny w ogóle jest okropne, nie widzę żadnego połączenia z Andrew, chociaż ładnie utrzymana kolorystyka, podobna do tej co masz na Szafie! Trzeci o niebo lepszy od drugiego, ale jak mam być szczera - odzwyczaiłam się od takich szablonów w Twoim wykonaniu. :DD
      Dla TheSunshine ten ZombieBoy mi nie leży. Nie wiem po co on tam. Gdyby nie on to byłoby lepiej, fajnie to wszystko wygląda, i kolory w mój gust. <3
      No i ostatni, na Negatyw. :D Widziałam na blogu i mi szczęka opadła. Nagłówek, dla mnie, trochę przeładowany, ale pozostała reszta? Mega *.* Bawisz się tym CSS. XD Teraz się czuję jak tłuk, bo takich cudów to nie umiem robić. Jeszcze... ^^

      Wiem, te opinie takie beznadziejne, ale nie jestem jakimś mega specem od grafiki, dlatego napisałam co jest ładne, a co nie. Lepiej wypowiedzieć się o każdym niż tylko wpaść i napisać swojego faworyta, prawda? :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Zamówienie już zrobione i wisi chyba na blogu, z tego co pamiętam, mam tylko nadzieję, że będzie służyć:) co do szablonów natomiast: tym z żyrafką musiałam się pochwalić, bo miałam już tak dość szablonów, jakie zwykle robię, że po prostu musiałam zrobić coś innego. A na ocenialnię pasowało mi właśnie coś takiego prostego, nieskomplikowanego;)

      Jak dla mnie ten dla Cyzi jest po prostu... taki zwykły. Ot co. Co do Lietty natomiast - kolejna próba zrobienia czegoś, co choć trochę odbiegałoby od tego, co robię zazwyczaj. Na początku bardziej mi się podobał, ale i tak nie krzywię się jakoś bardzo na jego widok, Ben na tym zdjęciu mi się podoba ;>

      Co do tego dla Nyoty to się zgodzę, może nie uważam, że jest nie wiedzieć jak cudny, ale całkiem jestem z niego zadowolona. I wyjątkowo dobrze mi się go robiło:)

      Taak, Emma jest tylko na pierwszym, na pozostałych dwóch Karen Gillan, bo tak chciała zamawiająca, a powiem szczerze, że mnie też Emma bardziej tam leżała. No ale cóż - nie moja decyzja;) i wiesz? Ja też w zasadzie się odzwyczaiłam xD

      Zombie Boy to, niestety, też nie mój wymysł, tylko zamawiającej - nie bardzo umiałam w inny sposób połączyć te zdjęcia, a szkoda, bo zdjęcie Amandy jest genialne. No trudno;)

      No właśnie - jeszcze! xd mnie, widzisz, też przychodzi z czasem;]

      No daj spokój, opinie jak opinie, ja też specem od grafiki nie jestem i oceniam to, co mi się podoba, a co nie, a Twój komentarz jest naprawdę przyjemnie wyczerpujący;) (w sensie temat, nie mnie xD)

      Całuję!

      Usuń
  2. Żyrafka zdecydowanie najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cięęę ~~ Gratuluję zdanego prawa jazdy C: Dla mnie trzeci szablon - fenomen *.* No jest świetny!
    Zakochałam się :3
    Jestem niestety na poziomie painta, dlatego chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie C:
    hasło: SZUFLADA
    adres: http://only--love--me.blogspot.com
    Na blogu widuje twój szablon, który wzięłam z wolnych, jednak chciałabym coś TYLKO DLA MNIE jeśli rozumiesz C:
    Opis: Chciałabym by blog przedstawiał trzy osoby: Bathany Mota, Taylor Hill i Ferreira Sky. Doskonale rozumiem, że więcej niż dwie postaci - gorzej zrobić szablon, ale ty umiesz cuda ^^ Oprócz tego jakieś motywy alkoholu, zabawy ? Blog to typowa komedia opowiadająca życie trzech francuzek mieszkających w Angli, DIE YOUNG jednym słowem C:
    Kolorystyka: Nie chciałabym tutaj jakoś specjalnie narzucać ... Nie chcę jedynie żadnego ponuractwa, tylko coś wesołego :)
    Układ: Chciałabym, aby kolumna na posty była mniej więcej na środku (byle by nie wciśnięta mocno na BOK XD) i do tego jakaś kolumienka na gadżety czy aktualności, a no i górne menu C:
    Napis: Let's make the most of the night like we're gonna die young ! - Jeśli wydaje ci się jednak że tekst jest za długi to wystarczy mi We're gonna die young!

    Więcej uwag raczej nie mam .. Jeśli przyjmiesz moje zamówienie to zawsze możemy przecież ustalić szczegóły C:

    Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest dla Lietty ;) Mój faworyt zdecydowanie, razem z ostatnim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam za usuniety komentarz, po poprostu mam tysiąc kart otwartych i w niewłaściwą weszłam :P
    Dobra, szuflada - zamawiam.:D
    Blog do http://ciemna-strona-marzen.blogspot.com/, opowiada o Potterze, ściślej Rose Weasley. Chciałabym, by układ był prawo lub lewo stronny - obojętnie. Kolory..hm, i tu problem, bo nie mam pojęcia jakie wybrać. Tu zdaję sie na ciebie ;)
    Prosiłabym, aby na szablonie znalazła się jakaś rudowłosa osóbka. Jakiś wielkich wymagań nie mam, w większości zdaje się na ciebie, ale prosiłabym tylko, by menu było na górze. :)
    Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjmuję, proszę o kontakt na gg lub maila.

      Usuń
  7. Hej, hej ^^
    Dziękuję pięknie za szablon, zaraz go ustawiam <3 Że, ja się nie odezwałam? Na sto procent pisałam na gg po tym, jak przesłałaś mi link, widocznie musiało coś nie dojść. Przepraszam za kłopot, szablon jest bardzo ładny, jeszcze raz pięknie dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na gg, odnośnie szablonu. Informuję tu na wszelki wypadek, bo może rzeczywiście coś nie tak i wiadomości nie dochodzą.

      Usuń
    2. Żeby nie było nieporozumień - nie chodzi mi o tę wiadomość, którą wysłałam tydzień temu, napisałam teraz. Mam nadzieję, że doszło i przepraszam za ten spam xD

      Usuń
    3. No, na szczęście już się dogadałyśmy, ale faktycznie, nic wtedy nie dostałam. Cóż, trudno, zdarza się, dobrze, że ostatecznie szablon trafił na bloga i wszystko jest w porządku;)

      Całuję!

      Usuń
  8. Miały być blondynki :) ale trudno. Rozumiem obowiązki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale zmieniam koncepcję szablonów i muszę nad tym trochę popracować. Plus brak czasu, oczywiście. Ale spokojnie, ja o tym nie zapominam, prędzej czy później na pewno się pojawią ;>

      Całuję!

      Usuń
  9. Szablony są świetne, najbardziej podoba mi się dla Lietty.
    A teraz chciała bym zamówić u Ciebie szablon.
    SZUFLADA
    Adres bloga: albus-story.blogspot.com
    Temat bloga: FF Potterowskie, czasy Albusa Severusa Pottera.
    Chciała bym zamówić u Ciebie szablon na bloga o Albusie Severusie Potterze. Prosiła bym, aby był on w odcieniach ciemnej zieleni, ponieważ bohater znajduje się w Slytherinie.
    Chciała bym, aby w szablonie pojawiło się zdjęcie Albusa Pottera, w tle zarys hogwart i jezioro. Może znaleźć się też syreni ogon. rosiła bym, aby znalazła się tam miotła do latania i biała sowa lub coś w tym stylu.
    Chciała bym, aby pojawił się też jakiś wąż nie mam wybranego, ale może to być anakonda.
    Prosiła bym, aby gdzieś umieścić cytat:Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.
    Teks niech będzie po tej stronie po której będzie pasował. Obok miejsca na tekst niech będzie miejsce na informacje,gadżety, lub spis rozdziałów...(mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi), a na górze miejsce na podstrony (na 6 podstron).

    Mam wielką nadzieję, ze przyjmiesz moje zamówienie, bo staram się już któryś z kolei raz, bo poprzednim razem niestety nie zostałam przyjęta ( oczywiście nie mam żalu:) ).

    Mam nadzieje, że stworzysz prawdziwe cudo, zresztą jak każdy szablon, który wychodzi spod twojej ręki.

    Pozdrawiam i życzę weny w tworzeniu :)
    Vidia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :)
    Bardzo dziękuję za odpowiedz pod ostatnią notką, cieszę się z niej ogromnie.
    Tak więc spróbuję złożyć zamówienie.
    Hasło: Szuflada
    Blog: http://marsjanka-atakuje.blogspot.com/
    Jest, jak mówiłam, li i jedynie pamiętnikiem - nie przejmuj się tym czymś imitującym grafikę, można paskudztwo rozgromić. Gdybym umiała robić szablony, nie zawracałabym głowy.
    Jestem ekscentryczką troszkę, więc i zamówienie mam nietypowe. Kocham papugi małe, duże i średnie (jedna jest nawet moim współlokatorem, patrz zdjęcie profilowe :D), w związku z tym chciałabym, żeby w miarę możliwości w miejscu gdzie zazwyczaj umieszczasz urodziwe osoby, pojawiły się te ptaszyska. Uwielbiam fiolety i granaty, więc gatunki. które odpowiadałaby mi najbardziej, to:
    lora wielka albo barwnica -dwie nazwy ta piękność ma - samica (tu na pierwszym planie)
    http://aleksandretta.republika.pl/Dsc03097.jpg
    albo ara hiacyntowa:
    http://i.wp.pl/a/f/jpeg/23852/800px-anodorhynchus_hyacinthinus-1cp_snowmanradio_cca_3.0.jpeg
    To są tylko zdjęcia "pokazowe" tych gatunków, śmiało możesz dobrać inne. Jeżeli z tymi papugami nic nie wykombinujesz, może być każda inna, naprawdę ubóstwiam rzeczone stworzenia
    Układ prawokolumnowy, bez ramek na aktualności, itp. Główna, linki. kontakt, Twoja strona - tyle ma zawierać.
    Jeśli nie podejmiesz się zamówienia, zrozumiem. Jest na tyle dziwaczne, że niejedna osoba by wymiękła xD
    Mogę czekać bardzo długo, cierpliwość jest cnotą :)
    Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za szablon jeszcze raz podziękuję, żeby nie było ;) sprawdza się idealnie :] Oczywiście gratuluję zdania prawka. A teraz szablony: Pierwszy- genialny ;D ta żyrafka wprowadza taką miłą atmosferę, a widzę że szablon na zamówienie ocenialni, więc... tylko na plus! :D Drugi na razie nie chce mi się załadować (mój internet <3) więc przejdę do trzeciego. Na jednym z moich blogów też mam połączenie Ben- Emily, i je uwielbiam, więc ten szablon jak najbardziej mi się podoba ^-^ jest śliczny ;) o, drugi już się załadował :D ta modelka to Lindsay Hansen, prawda? ;) No w każdym razie, jest przepiękny (słodzę, prawda? xD Czwarty... Moje ukochane igrzyska, Amanda i ta druga aktorka (ciągle zapominam jak się nazywa) z Les Miserables, cuuuudo, jak na razie najbardziej mi się podoba (oprócz żyrafki i mojego szablonu który dla mnie jest najpiękniejszy ;D ) Piąty... hm, dla mnie taki zwyczajny. Lubię Emmę Stone, ale... dla mnie to taki ładny, prosty szablon, ale ładny C; druga wersja- nie wiem czy to zdjęcie, czy co ale Andrew wydaje się być taki... zwężony ;] trzecia wersja tego szablonu podoba mi się o wiele bardziej. O kolejnym to już Ci pisałam, bo to przepiękny szablon na mojego bloga ^^ (jestem zachwycona tym jak te dwa zdjęcia się zgrały ;) )
    No i ostatni szablon, jest... interesujący. Inne niż wszystkie z notki. Najbardzije podobają mi się te przerywane kreseczki ;D jestem ich maniaczką ;)
    To chyba na tyle ;) Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo:) i dziękuję! Żyrafka rzeczywiście optymistyczna, i może to dobrze, bo oceniani na ocenialni nie będą się tak bać ;> w sumie mnie też spodobało się to połączenie i gdybym miała gdzieś na tyle młodą bohaterkę, może bym je wykorzystała, niestety nie mam;) co do czwartego - dzięki, też mi się nawet podoba, zwłaszcza że jest taki mroczny, jak zwykle nie robię. Ten z Emmą rzeczywiście jest taki zwykły; co do Andrew - takie zdjęcie, nic z nim nie robiłam;) ale przede wszystkim cieszę się, że Twój podoba Ci się najbardziej, bo to najważniejsze.

      I raz jeszcze dzięki. Kombinuję, żeby nie było ciągle tak samo, stąd ten ostatni szablon. W najbliższym czasie może być podobnych więcej ;>

      Całuję!;*

      Usuń
  12. Ten drugi jest śliczny, różowy, ale ładny (brudny) różowy, byłby idealny, gdyby nie Felton. Jest dla mnie totalnie aseksualny i jedyne skojarzenie mam z pierwszymi filmami HP, gdzie był jeszcze dzieciakiem, a w tych filmach był taki straszny dubbing! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, Felton xD mnie się on też strasznie nie podoba, ale cóż, każdemu wedle upodobań^^

      A dubbing faktycznie był okropny! XD

      Usuń
  13. SZUFLADA

    hejo, hejo!

    Tym razem nie będę spamować na temat tego, jak wspaniałe są Twoje szablony ( ;p ) ale przybiegłam z zamówieniem ;)
    Ostatnio zapragnęłam założyć blog o modzie, dlatego potrzebuje szaty graficznej - najlepiej spod Twojej ręki :)
    Przepraszam, ale nie mogę podać adresu. (chociaż i tak każdy może zobaczyć na moim profilu, ale to raczej nic nie da, bo jest ograniczony dostęp)

    Chodzi mi o coś meeeega prostego z układem 3-kolumnowym, w jasnych kolorach (przykładowo beż) z napisem wardrobe full of dreams
    Grafika (obrazek) na górze strony, bym prosiła ;)

    ________________________________________
    Gratuluję zdania prawka!
    Jestem z Ciebie dumna ;D

    Gorące pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie wersja druga i trzecia szablonu dla Semper, bo Andrew<3 Po obejrzeniu Amazing Spiderman jestem nim oczarowana, a szablony z nim to istne cudo, zwłaszcza ten niebiesko-zielony. Podoba mi się też szablon dla Lietty. Kolejny inny od tych, które wykonywałaś i jak się nie mylę jest to Emily Rudd? Ostatnio widziałam ją na kilku szablonach.
    Ech, chyba będę następnym razem będę musiała na siłę wepchać się w kolejkę, czy coś, bo nie mam szans, żeby coś u Ciebie zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Andrew i też strasznie podobał mi się w Spidermanie, o wiele bardziej od płaczliwego Toby'ego, chociaż sam film na łopatki nie powalał. Tak, jest to Emily Rudd, strasznie ją lubię, co chyba wiesz po swoim szablonie ;> no widzisz? A Ty się nawet wpychać nie musisz; P

      Usuń
  17. Bardzo mi się podobają wszystkie szablony. Są świetne^^ Żyrafka góruje :D Ale ten ostatni też jest niesamowity. Widać, że musiałaś się nad nim trochę posiedzieć.
    I gratuluje zdania prawa jazdy! :)

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, ale to było takie przyjemne, widzieć, że COŚ z tego mojego grzebania w kodach wychodzi XD dziękuję!

      Całuję;*

      Usuń
  18. Oczywiście, że moje-twoje szablony najpiękniejsze! :P Są, aż trzy wersje! Wiem, ze mną zapewne się ciężko pracuje. (;
    Żyrafka rzeczywiście prześliczna! :) No cóż, ja po prostu lubię jasne kolory. :) Podoba mi się też ten z Emily Rudd, mimo tego, że jest raczej ciemny. ;) Szablon dla Cyzi jest naprawdę super! Twój osobisty jest taki... trudno mi nawet określić! Inny, magiczny, refleksyjny? Bardzo mi się podoba!
    Długo czekała na tą notkę i w końcu kiedy ty ją dodałaś muszę skomentować po 17h, bo postanowiłam iść na noc do koleżanki. -.- Gratuluje zdanego prawka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście xD ja się zawsze cieszę, jak zamawiające tak piszą, bo to znaczy, że faktycznie są zadowolone. Ja też lubię jasne kolory, dlatego ciemnych u mnie szablonów bywa tak niewiele. Dzięki:)

      Haha, no cóż, takie sytuacje też się zdarzają i nie ma w nich przecież absolutnie nic złego xD całuję!

      Usuń
  19. Przepiękne szablony! Chyba najbardziej przypadł mi do gustu mój, za którego jeszcze raz serdecznie dziękuję ;*
    Bardzo ładny jest także "Negatyw", szczególnie podobają mi się te zdjęcia u boku i aparat:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, to bardzo dobrze. Proszę bardzo;) zdjęcia i aparat są istotne, bo to część fabuły, także szablon wyszedł mi bardzo personalny - dostosowany do treści^^

      Całuję!

      Usuń
  20. Piękne szablony! Pokazują Twój talent! :) A teraz mam takie dwa pytania.
    1. co to za pani na zamówieniu dla Cyzi? Albo skąd brałaś jej zdjęcia? Będę wdzięczna za odpowiedź. :)
    2. Co to za pani na zamówieniu dla Lietty? :D
    Mam nadzieję, że mi pomożesz, bo zależy mi na tym. ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) modelka z zamówienia dla Cyzi to Lindsay Hansen, z zamówienia dla Lietty natomiast - Emily Rudd. Obydwie są śliczne:)

      I przepraszam za tak późną odpowiedź;*

      Usuń
  21. Och... gratuluję ci prawa jazdy! xD
    Don't worry! - moja siostra nr 1 zdała go za piątym razem, a sis nr 2 - za siódmym!
    Nie masz się czym przejmować. ;d

    Szablony zapierają dech w piersiach!
    Tak, tak, tak! Ten ostatni - to jest coś! *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! xD

      Ja po prostu jestem za ambitna, ot co. Chociaż moja przyjaciółka mówi, że mistrzowie zdają właśnie za piątym, bo połowa naszych znajomych zdała za tym razem;]

      Dziękuję:)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałabym jakiś fajny szablon na mojego nowego bloga, żeby na nagłówku była Lily Collins i Barbara Palvin, najlepiej w kolorach czarno-biało-szarych, byłabym wdzięczna <3

    piękne szablony, zapierają dech w piersiach <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Szablony piękne, naprawdę, aż sama żałuję, że nie potrafię takich robić. Po prostu masz talent. Brak mi słów.
    I mam propozycje - nie myślałaś może, aby zrobić galerię? Teraz na wszystkich szablonarniach one są. I nawet je polecam, bo dajmy na to, ktoś chce wybrać sobie jakiś szablon - po co ma błądzić po poprzednich postach, skoro może od razu zajrzeć w galerię? To tylko taka moja rada. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)

      Co do galerii - tak, myślę nad tym od jakiegoś czasu, ale zwyczajnie nie mam kiedy, szkoda mi czasu na to, kiedy mogłabym wtedy zrobić coś pożyteczniejszego (na przykład kilka NOWYCH szablonów xD). Wiem, że byłoby wygodniej - kiedyś w końcu na pewno się za to zabiorę. Całuję!

      Usuń
  25. Szuflada :) Piszę blog z opowiadaniem, bardzo, bardzo chciałabym, żebyś wykonała na niego szablon :) Na razie używam mojego amatorskiego nagłówka, ale moja praca spotkała się z krytyką, więc postanowiłam zgłosić się do Ciebie :)
    Chciałabym, aby szablon przedstawiał aktorkę: Kaya Scodelario :) Ogólnie, moje opowiadanie jest odrobinę dramatyczne, więc nie chciałabym w tym szablonie żadnych jaskrawych kolorów :) Chciałabym też, żeby na nagłówku znajdował się napis "Ten świat na Nas nie zasłużył", ale prosiłabym, żebyś nie dodawała do niego żadnych wielokropków :)Resztę zostawiam Tobie :)
    Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego zamówienia :) A oto adres mojego bloga:
    http://probujacbycsoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej.

    Wybacz, że dopiero teraz komentuję ale po prostu zapomniałam...
    Szablony jak zwykle cud miód, chociaż najbardziej podobają mi się:
    -Ten z żyrafką ^^, on jest po prostu taki...INNY niż wszystkie i dzięki temu ma coś w sobie,
    -Dla Lietty. Ten też ma w sobie coś co przyciąga czytelnika,
    -Dla Semper wersja pierwsza. Ta wersja podoba mi się najbardziej ze wszystkich bo jest utrzymany w jasnych barwach i w ogóle jest ładny :)

    Mam jeszcze pytanie: czy pod następną notką będziesz przyjmowała jakieś zamówienia, a jeżeli tak to czy z kilku pierwszych zamówień czy ze wszystkich?

    Pozdrawiam
    Vanill

    OdpowiedzUsuń
  28. byś mogła bi zrobić szablon z Pamiętników Wampirów? GŁownie zależy mi na tym by na szablonie byli Stefan(Paul Wesley) i Elena (Nina Dobrev)

    OdpowiedzUsuń